9.1.15

Ο Τοτός και η Ελενίτσα στη ταξη...

Η δασκάλα του Τοτού ρωτάει τους μαθητές της:
 – θέλω να μου φτιάξετε μια πρόταση που να έχει μέσα τη λέξη μάλλον. Σηκώνει το χέρι η Ελενίτσα:

 – Πες μας Ελενίτσα, λέει η δασκάλα.
 – Χθες....
πήγαμε με τους γονείς μου σε μια ταβέρνα, μάλλον πεινούσαμε
. – Μπράβο Ελενίτσα, λέει η δασκάλα. Σηκώνει το χέρι ο Κωστάκης:
– Πες μας Κωστάκη, λέει η δασκάλα.
 – Προχθές πήγα με την οικογένειά μου στη παραλία, μάλλον έκανε ζέστη.
 – Μπράβο Κωστάκη, λέει η δασκάλα. Απ” το τελευταίο θρανίο ο Τοτός σηκώνει το χέρι:
– Κυρία, κυρία, να πω κι εγώ;
– Πες Τοτέ, λέει η δασκάλα.
 – Κυρία, κυρία, να πω κι εγώ;
 – Πες Τοτέ, λέει η δασκάλα
. – Πριν μια βδομάδα πήγαμε με τους γονείς μου στο χωριό. Ξαφνικά βλέπω τη γιαγιά μου να βουτάει τους Τάιμς του Λονδίνου και να ανηφορίζει το βουνό. Μάλλον πήγαινε για χέσ*μο, γιατί η γιαγιά μου δεν ξέρει αγγλικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου